Pagina navigatie

Projecten

yuv-elearningVraagt u zich ook wel eens af waarom uw klanten zo vaak contact zoeken met uw bedrijf.

Heb ik wel de goede medewerkers in dienst?
Hebben mijn medewerkers voldoende kennis van zaken?
Hoe vergaren mijn medewerkers kennis over de producten en diensten?
Waarom krijgen mijn klanten geen eenduidig/ uniform antwoord?
Waarom worden klanten zo vaak doorverbonden naar andere afdelingen?



In de regel is het zo dat er dan qua structuur, werkwijze, informatieverstrekking, kennisniveau het een en ander mis is. Het oplossen van deze problemen vergt een fundamentele en veelal projectmatige aanpak. We maken in samenspraak met u een projectplan en voeren vervolgens, na onderlinge overeenstemming, het plan binnen budget uit. Punten die o.a. aangepakt worden zijn:

– Verhogen kennisniveau van de medewerkers
– Training en coaching medewerkers
– Klantgericht maken van de processen
– Kennissysteem (actueel, uniform, gevalideerd)
– Techniek en organisatie

Neem gerust contact op voor meer informatie over onze ‘klant centraal’ benadering.