Pagina navigatie

Training & coaching

yuv-elearning Kenmerkend aan de trainingen van Solbes is dat ze op maat gemaakt worden voor de klant. Zijn er bepaalde elementen die extra aandacht behoeven? Wilt u dat we meer met acteurs werken of opgenomen gesprekken de revue laten passeren? Alles is in principe mogelijk! Alvorens tot een goede keuze te komen zullen we aan de hand van een (quick)scan de situatie in beeld brengen. Ons streven is in elk geval om medewerkers niet onnodig te trainen en trainingen te ondersteune met coaching.




Het onderstaande overzicht bestaat uit vijf groepen van trainingen:

1. Management en communicatie
– Coachend leidinggeven
– Acteren tijdens functioneringsgesprekken
– Coaching telefonische gespreksvaardigheden
– Ja, maar…..
– In conflict met uw medewerker

2. Klant en communicatie
– Agressie aan de balie
– In conflict met uw klant

3. Telefonie en communicatie
– Emotiemannagement aan de telefoon
– Van Tele-fonist naar Tele-adviseur

4. Didactiek en communicatie
РEen stervoetballer is niet pers̩ een goede trainer

5. Schriftelijke en e-mail communicatie
– Duidelijke brieven en emails